esti aici:home»companie« inapoi

Alta Cosmetics

Companie

Conceptul

Proiectul Alta Cosmetics reprezinta modul in care doi dintre cei mai experimentati profesionisti din business-ul vanzarilor directe au ales sa raspunda limitarilor si rigiditatii manifestate in relatia cu dealerii, de catre companiile corporatiste care opereaza in domeniu.
Si pentru ca am dorit sa transmitem un mesaj cat se poate de clar in ceea ce priveste diferentele de abordare fata de relatia pe care noi dorim sa o construim cu dealerii nostri si ca acest proiect reprezinta altceva decat ceea ce s-a practicat pana in prezent, am decis ca acesta sa se numeasca Alta Cosmetics.

Conceptul Alta Cosmetics are ca baza de formare si dezvoltare relatia cu dealerii, acestia fiind centrul de interes in jurul caruia este cladit intregul concept, plecand de la ideea unui parteneriat real. Acesta este si motivul pentru care pe treptele superioare din planul de marketing dealerii nostri au titlul de partner.


Am avut o grija speciala in a creea avantaje competitive pentru fiecare dealer in parte, indiferent de profilul personal sau de pozitia in planul de marketing:

- Pentru cei cu abilitati de vanzare punem la dispozitie produse care sa-i ajute in acest proces, respectiv produse cu un raport calitate/pret optim, garantate de producatori din Germania. Totodata oferim discount-uri intre 15% si 30% pentru achizitii incepand cu 70 de lei, in timp ce discount-ul maxim se obtine pentru o valoare a achizitiei de 300lei, aceste valori punand dealerii nostri in postura de a obtine discount-uri consistente chiar si in cazul cazul achizitiilor reduse.

- Pentru leaderi am creat un plan de marketing echitabil, transparent si foarte motivant atat pentru cei aflati la inceput de drum cat si pentru cei mai experimentati aflati pe treptele superioare, cu scopul principal de a-i ajuta in creerea unor structuri cat mai puternice, oferind in acelasi timp garanția faptului ca aceste structuri odata create nu vor suferi modificari ulterioare.


Viziunea

Viziunea fondatorilor Alta Cosmetics a fost aceea de a crea o companie 100% romaneasca, adaptata specificului national atat in ceea ce priveste obiceiurilor de consum ale clientilor cat si in ceea ce priveste modul de lucru si relatiile interpersonale stabilite cu dealerii nostri.
Obiectivul cel mai ambitios stabilit este acela de a deveni o companie listata pe o piata organizata, in care dealerii nostri cei mai importanti sa primeasca optiuni pe pachete de actiuni Alta Cosmetics.


Factorii de succes

In obtinerea succesului Alta Cosmetics ne bazam pe:
1. O relatie speciala si privilegiata cu dealerii/partenerii nostri, stabilita ca si pilon de baza in politica de dezvoltare.
2. Promovarea in mod exclusiv a produselor de top in ceea ce priveste calitatea si cu un raport pret/calitate optim.
3. Operativitate si promptitudine in livrare, usurinta in comunicare si lansare comenzi, transparenta si control total al activitatii de catre fiecare dealer in parte, utilizand portalul online.
4. Un sistem de recompensare foarte dinamic si foarte motivant oferit atat prin planul de marketing cat si prin planul de parteneriat ce va fi implementat la momentul listarii companiei pe o piata organizata.
5. Un sistem de formare, instruire si asistenta ce urmeaza a fi dezvoltat pe una dintre cele mai performante platforme de e-learning in parteneriat cu Centrul de studii CODECS Sud-Est.
6. Parteneriate dedicate cu personalitati de marca ale societatii romanesti.
7. Expertiza in domeniu de peste 15 ani a echipei manageriale si operationale.


Valorile

Valorile fundamentale care definesc conceptul Alta Cosmetics sunt onestitatea, corectitudinea, increderea, pasiunea si responsabilitatea, un mix ce garanteaza succesul pentru companie si dealeri si satisfactia pentru clienti.